Numara değişikliği/Devir:
Numara değişikliğinde tarife değişmez, devirde hat başka bir tarifeden açıldıysa tekrar Bizbize'ye geçilmesi gerekir.
Özel servis numaralarının ücretlendirilmesi:
Yarışma servisleri, sohbet hatları, bilgi ve danışma numaraları, tüm katma değerli hizmet sunulan numaralar ve özel servis numaralarına doğru yapılan arama ücretleri yararlanmakta olduğunuz tarifedeki ücretlendirmelerden farklıdır, tarifenizde belirtilen ücretler veya var ise ücretsiz görüşme süreleri bu servisleri kapsamamaktadır.
4440532 Turkcell Müşteri Hizmetleri aramaları müşteri temsilcisine bağlanılmadığı sürece ücretsizdir, müşteri temsilcisine bağlandıktan sonra çağrı başına KDV ÖİV dahil 40 kuruş olarak ücretlendirilmektedir. Aramalar paket kapsamında değildir.
Ödemeli arama, konferans görüşme:
TL bakiyenizi ödemeli arama ve konferans görüşmede kullanabilirsiniz.
Turkcell, tarifelerinin tarihlerinde, ücretlendirmelerinde ve koşullarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar
TARIFE BIZBIZE yazıp ücretsiz olarak 2222'ye göndererek tarifeye geçebilirsiniz. Tarifeye ayrıca sesli yanıt sistemi, 444 0 532 Turkcell Müşteri Hizmetleri ve Online İşlemler'den katılabilirsiniz.
Tüm bireysel önödemeli aboneler bu tarifeye geçebilir. Tarife değişikliği ayda 1 kez yapılabilir.
Vergilerde ve/veya mevzuat gereğince ilgili kurumlara yapılması gereken ödemelerde meydana gelecek artışlar ile kamu kurum ve kuruluşlarının işlem ve kararları nedeni ile yapılması gereken tarife değişiklikleri, tarifelere aynen yansıtılacaktır
Palyaço
8 yıl önce
0 yorum:
Yorum Gönder