3 ay 100 MB interneti içinde Telefon Kampanyası
1. Kampanyadan hangi müşterilerimiz faydalanabilir?
Kampanyadan kurumsal veya bireysel, faturalı veya faturasız aboneler yararlanabilecektir. Ancak kampanyaya dahil olan modelleri daha önce kontratlı olarak almış aboneler kampanyadan faydalanamazlar.
Kampanyaya katılmak için, müşterilerimizin kampanyaya dahil olan modellerden birini peşin ödeme yaparak alması gerekmektedir.
Kampanyaya dahil olan modeller: Samsung Galaxy Mini, Samsung Galaxy Fit, Samsung Wave II, Samsung Galaxy I9003, LG Optimus One, LG T310, Sony Ericsson X10 Mini, Nokia E5, Nokia C7 ve Nokia C3.
2. Kampanyaya katılmak için, müşterimizin başvuru yapması gerekiyor mu?
Kampanyaya katılmak için müşterimizin başvuru yapması gerekmemektedir. Müşterimiz telefonu kullanmaya başladıktan sonra, hattına bilgilendirme SMS’i gönderilerek, ilk ay kullanımı için 100 MB internet paketi hattına otomatik olarak tanımlanacaktır.
3. 100 MB internet paketi bir sonraki aya devreder mi?
Heray yeniden tanımlanacak 100 MB internet paketi, sadece belirtilen ay kullanımını içermektedir. İnternet paketi bir sonraki aya devredilemez.
4. Müşterimiz hatlarına tanımlanan internet paketini sorgulayabilir mi?
Müşterimiz hattına tanımlanan internet paketini KALAN yazıp, 2260’a kısa mesaj göndererek öğrenebilir.
5. Üçüncü ayın sonunda müşterilerimizin internet paketi devam eder mi?
Üçüncü ayın sonunda müşterilerimiz isterlerse kendilerine gönderilecek bilgilendirme mesajina EVET yazarak aylık 100 MB ekonomik internet paketinden faydalanmaya devam edebilirler.
6. İnternet paketi aşıldığında nasıl ücretlendirilecek?
Müşterilerimiz ay içinde hattına tanımlanan 100 MB internet paketini aştığında faturasız hatlar için KDV ve ÖİV dahil 0,01 TL / 100 KB, faturalı hatlar için KDV ve ÖİV dahil 0,000049 TL/KB paket aşım ücreti üzerinden ücretlendirme gerçekleştirilir.
7. Daha önce kampanyaya dahil olan modellerden birini kontratlı almamış müşterilerimiz kontratsız olarak kaç defa kampanyadan faydalanabilirler?
Kontratsız olarak diledikleri kadar kampanyadan faydalanabilirler.
8. Kampanyaya katılmak için, müşterilerimizin tarifelerini değiştirmesi gerekiyor mu?
Kampanyaya katılmak için, müşterilerimizin tarifenizde bir değişiklik yapmasına gerek yoktur.
9. Bir hattıma tanımlanan kampanyayı, başka bir hattıma devredebilir miyim?
Kayıtlı numaralar arasında kampanya devri yapılamamaktadır.
10. Kampanyaya dahil olan cihazları nerelerden alabilirim?
Tüm Turkcell İletişim Merkezlerinden, yetkili Turkcell Satış Noktalarından; anlaşmalı elektronik ve
perakende zincir mağazalar ile Turkcell Kurumsal Çözüm Merkezleri’nden satın alabilirisiniz.
11. Cihazın arızası ve iade durumunda ne yapmalıyım?
Kampanyada satılan cep telefonlarında oluşacak arızalar ve/veya herhangi başka bir sebeple ürün
iadesi, arızalanması, değiştirilmesi vb. talepler durumunda sorumluluk satışın yapıldığı mağazaya,
üretici ve ithalatçı firmaya aittir; Turkcell İletişim Hizmetleri A.Ş’nin bir sorumluluğu
bulunmamaktadır. Arıza durumunda cihazınızı yetkili bir teknik servise götürmeniz gerekir. Cihazınızı
garanti kapsamındayken servise götürdüğünüz takdirde ve kullanıcı hatası yoksa herhangi bir ücret
ödemenize gerek yoktur.
Palyaço
8 yıl önce
0 yorum:
Yorum Gönder