KAMU 1000 TARİFESİ 40 TL!!

1 Nisan 2011 Cuma



1.Turkcell’ in diğer Kamu paketlerini kullanmaktayım. Bu yeni pakete geçebilmek için tekrar Turkcell İletişim Merkezine gitmem mi gerekiyor?
Hayır, tekrar Turkcell İletişim Merkezine gitmenize gerek yok. Eğer hali hazırda Turkcell Kamu paketlerinden birindeyseniz “KAMU 1000” yazıp 2222’ye göndermeniz halinde ilk fatura kesiminizden itibaren tarifeden faydalanabilirsiniz.

2.Her yöne 1000 dakika hangi aramaları kapsamaktadır?
Yurtiçi tüm Turkcell hatları, yurtiçi diğer operatör numaralarını ve sabit telefon aramalarınızı kapsamaktadır. Kıbrıs aramaları paket kapsamı dışındadır.

3.Tarifeye başvurumu yaptıktan hemen sonra 1000 dakika hakkımı kullanmaya başlayabilir miyim?
Mevcut hattınızla başvuru yaptıktan sonra, ilk fatura kesim tarihinde Kamu tarifesine geçmiş olacaksınız. 1000 dakika hakkınızı bu tarihten sonra kullanabilirsiniz. Yeni hat alarak veya numaranızı Turkcell' e taşıyarak tarifeye geçerseniz tarifeniz hemen aktiflenmektedir.

4.Bir kurumda çalıştığımı gösteren belgem yok tarifeden faydalanabilir miyim?
Hayır, Kamu çalışanı olduğunuzu gösteren resmi belge ile başvurmanız gerekmektedir.

5.Kamu Tarifesi paket dakikaları yurtdışında ve uluslararası görüşmelerde geçerli midir?
Hayır. Kamu tarifesi dakikaları yalnızca yurtiçi görüşmeleri kapsar. Yurtdışından yapılan veya uluslararası görüşmelerde geçerli değildir. Bu konuşmalar, Turkcell' in diğer tarifelerinde olduğu gibi ücretlendirilir.

6.Kamu tarifesine geçtim, yakınlarımı nasıl Kamu tarifeli yapabilirim?
Kendi üzerinize en fazla 3 hatla Kamu Tarifesi alıp yakınlarınızı da bu tarifeden faydalandırabilirseniz. Maksimum 3 kamu Tarifeli hat limitine tüm Turkcell Kamu paketleri dahildir.

7.Kamu tarifemi iptal ettirip başka bir tarifeye geçtiğimde, tarife değişikliği hemen gerçekleşecek mi?
Tarife değişikliğiniz, başvuru tarihinizden sonraki ilk fatura kesiminden itibaren geçerlilik kazanır.

8.Tarifeye geçmek için hattın sahibi mi olmak gerekir?
Evet. Kamu tarifesine geçmek için hattın sahibi olmalısınız.

9.Paket sorgulamalarında gelen cevaplarda neden 48 saatlik kullanımlarımız dahil değil?
Yapılan görüşmeler teknik nedenlerden dolayı sistemlere 48 saat içersinde ulaşmaktadır. Bu nedenle sorgulama yaptığınızda o ana kadar sisteme ulaşmış görüşme miktarınız üzerinden dönüş yapılmaktadır.

10. Referans uygulaması olacak mı?
Referans uygulaması yoktur ancak bir kamu personeli üzerine 3 adet Kamu hattı alarak yakınlarını faydalandırabilir.

11.Kamu Kurumlarına ait kurumsal hatlar da Kamu 1000 tarifesinden yararlanabilir mi?
Evet, bu tarifeden kamu kurumlarına ait kurumsal hatlar da yararlanabilir.

12.Kurumsal başvurularda gerekli belgeler nelerdir?
Kamu'ya geçmek için;
> Kurul karar defteri,
> Kurum yetkilisi kimliği,
> Yetki yazısı ve kimliği
> İmza Sirküleri ,
> Yetkili kişi gelemiyorsa vekaletname ve vekalet verilen kişinin kimlik fotokopisi,
ile Turkcell İletişim Merkezlerine ve Turkcell Yetkili Satış Noktalarına başvurulması yeterli.

13. Tarifeye bir abone alım sınırı var mıdır?
Hayır, herhangi bir abone alım sınırı yoktur.

14.Mevcut aboneler tarifeye belgesiz geçebilir mi? HAYIR. Kesinlikle Kurum belgesi alınması ve hobime iletilmesi şarttır.

0 yorum:

Yorum Gönder