Turkcell Çocuğum Okulda paketi

6 Nisan 2011 Çarşamba

Çocuğum Okulda paketi nedir?
Abonelere çocuklarının sınıflarına göre fizyolojik gelişim ve sağlık, sosyal ve duygusal gelişim, eğitim konularında bilgi veren UCRETSIZ bir servistir.

Çocuğum Okulda paketinin diğer pedagojik bilgi servislerinden farkı nedir?
Turkcell Çocuğum Okulda paketi, Connect&Consult Eğitim ve Danışmanlık Firmasının uzman pedagogları tarafından hazırlanmakta olan güncel, doğru ve güvenilir bilgilerden oluşmuştur. Abonelerin çocuklarının sınıfına özel pedagojik bilgiler sağlar.

İçerik sağlayıcı kimdir?
İçerikler Connect&Consult Eğitim ve Danışmanlık firması uzman pedagogları tarafından hazırlanmıştır.
Paketi kullanmak için gerekli kart, cihaz veya özel bir telefon modeli var mı?
Her türlü telefon modeli ile Turkcell ve Hazır Kart kullanıcıları tarafından kullanılabilir. Özel kart ya da herhangi başka bir cihaz gerekli değildir.

Haftada kaç içerik gönderiyorsunuz?
Her hafta abonelere çocuklarının sınıflarına göre fizyolojik gelişim ve sağlık, sosyal ve duygusal gelişim, eğitim konularında, ortalama 3 SMS gönerilmektedir.

Abonelik ücretli mi?
Pedagoglar Derneği tarafından hazırlanmış olan Çocuğum Okulda paketi Turkcell tarafından paket abonelerine tamamen ÜCRETSİZ olarak sunulmaktadır. Ayrıca, aboneler kendilerine özel fırsatlardan haberdar olabilecekler.

Aboneliği nasıl iptal ettirebilirim?
Paketinizi iptal etmek istediğinizde IPTAL OKUL yazıp 7777'e gönderebilirsiniz.

Servisle ilgili detaylı bilgi nereden alınabilir?
Servis ile ilgili soru, öneri ve şikayetler için Turkcell Call Center 444 0 532, içerikler ile ilgili sorularınız için Connect&Consult Eğitim ve Danışmanlık Müşteri Hizmetlerini 0216 363 14 16 arayabilirsiniz.

Yurtdışına çıktığım zaman Çocuğum Okulda paketinden mesaj alacak mıyım?
Evet, yurtdışındayken de Çocuğum Okulda Paketi kısa mesajlarını almaya devam edeceksiniz.

İki çocuğum içinde aynı hattım ile 2 üyelik sahibiyim, sadece birini iptal etmek için ne yapmalıyım?
IPTAL yazin bosluk birakin iptal etmek istediğiniz sinif numarasını ekleyip 7422ye gonderin. ÖRNEK : 2. Sınıf paketini iptal etmek için IPTAL 2, Lise 2. Sınıf paketinizi iptal etmek için IPTAL LISE 2

Çocuğum her yıl bir üst sınıfa geçtiğinde bir üst sınıfa yeniden abone olmalı mıyım?
Her yıl 15 Eylül döneminde bağlı bulunduğunuz paket otomatik olarak bir üst sınıfa aktarılacaktır. Yeni bir abonelik yapmanıza gerek bulunmamaktadır. Yeni ders yilinda sinif atlatmak istemiyorsaniz DEVAM yazip 7422ye gonderebilirsiniz.
Okul.com.tr’ye üye oldum, Cocugum Okulda paketinden nasıl yararlanabilirim?
Okul.com.tr üyeleri eğer veli olarak üye oldu ve cocuklarının doğum yıllarını ilettiler ise otomatik olarak Çocuğum Okulda Paketinden ÜCRETSIZ yararlanmaya başlayacaklardır.
Öğrenciler okul.com.tr’ye üye olup Veli’lerinin telefonunu üyelik bilgilerine yazarlarsa, velileri otomatik olarak Çocuğum Okulda Paketinden ÜCRETSIZ yararlanmaya başlayacaklardır.

Kimler Çocuğum Okulda paketinden faydalanabilir?
Çocuğum Okulda Paketinden Anaokulu(5yaş), Anaokulu(6yaş),İlköğretim1, İlköğretim2, İlköğretim3, İlköğretim4, İlköğretim5, İlköğretim6, İlköğretim7, İlköğretim8,Hazırlık,Lise1,Lise2,Lise3,Lise4. sınıflarda çocuğu olan tüm ebeyevler Ücretsiz olarak faydalanabilir.

Aynı sınıfta okuyan/ ikiz çocuğum var Çocuğum Okulda paketine 2 kez mi abone olmalıyım?
Çocuğum Okulda Paketinde aynı sınıfta okuyan çocuklarınız için aynı SMS içerikleri iletilmektedir. Pakete sadece 1 kez üye olmanız yeterlidir. OKUL yazıp 7777’ye göndererek, gelecek mesaja SINIF boşluk çocuğunun sınıfını yazarak 7422’ye göndermeniz yeterlidir.
Bu Pakette yer alan tüm bilgiler Connect&Consult Eğitim ve Danışmanlık tarafından hazırlanmaktadır.

0 yorum:

Yorum Gönder